لطفا Inbox یا Spam ایمیل خود (jvb) را جهت تایید حساب کاربری بررسی نمایید.
ممکن است فرآیند ارسال ایمیل تا 15 دقیقه به طول انجامد.
در صورت عدم دریافت ایمیل با شمارهی 91302520- 021 تماس حاصل فرمایید.
بازاریابی آنلاین
مدرس:
علی عبدالرزاق
موسسه:
Gotoclass
قیمت :
99,000 تومان
89,100 تومان
10% تخفیف ویژه جابویژنیها
طول دوره:
36 ساعت
معرفی اجمالی دوره
آموزش بازاریابی آنلاین به معرفی ابزارها و استاندارد های فرایند Lead Generation می پردازد. اما Lead Generation چیست ؟
بازاریابی آنلاین از گذشته ای نه چندان دور همواره یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان و بازاریابان برای جمع آوری سرنخ های بازاریابی بوده است. اما در سال های اخیر با افزایش فضای رقابتی در بازار کار، بازاریابی آنلاین در شاخه جمع آوری سر نخ های بازاریابی یا همان Lead Generation تبدیل به یکی از اساسی ترین نیازهای هر کسب و کاری شده است. فرقی نداره که کسب و کار چقدر بزرگ یا کوچیک باشه، یک استارتاپ باشه یا یک کسب و کار با سابقه. کسب و کار شما آنلاین باشه یا آفلاین. همه کسب و کارها نیاز به Lead Generation یا به قول خودمون بازاریابی آنلاین دارند تا بتوانند فعالیت خودشان را به میزان برنامه ریزی شده گسترش بدن. در دوره آموزش بازاریابی آنلاین از ابتدایی ترین مفاهیم شروع میکنیم و تا سطوح پیشرفته تر پیش میریم. راه کارها و استانداردها رو میشناسیم و با فنون مختلف آشنا میشیم.
در این دوره آموزش بازاریابی آنلاین قصد داریم یاد بگیریم که چطور مشتریان رو بشناسیم، چطور خودمان را به آنها بشناسونیم. چطور اعتمادشان را جلب کنیم و در نهایت آنها را به طرفدار و مبلغ برند خودمان تبدیل کنیم
گذراندن دوره بازاریابی اینترنتی برای همه کسانی که صاحب کسب و کار هستند ( چه کسب و کار آنلاین و چه کسب و کار آفلاین )، کسانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند ( یا حتی دوست دارن با این حوزه آشنا شوند ) و طراحان وب میتواند مفید باشد.
علی عبدالرزاق در مجموعه فیلم آموزش بازاریابی آنلاین تلاش کرده تا به دور از اصطلاحات و تعاریف پیچیده، با زبانی ساده و به شکلی کاربردی شما را با اصول بازاریابی آنلاین و Lead Generation آشنا کند.
آموزش بازاریابی آنلاین فارسی پیشنیازی ندارد و همه افراد میتوانند در این دوره آموزشی شرکت کرده و از طریق مجموعه فیلم آموزش آنلاین بازاریابی ، روش های استانداردی را برای بازاریابی بیاموزند.
فصول دوره
Lead Generation چیست؟ هدف گذاری Buyer Personal قیف فروش صلاحیت سنجی و امتیازدهی سرنخ ها UVP (گزاره ارزشی منحصر به فرد) ایجاد انگیزه و شناخت محدودیت ها جمع آوری سرنخ ها به کمک وب سایت معماری اطلاعات Home Page نوشتن در وب سایت Web Forms ساختار CTA ارتباط با ما درگاه محتوای دیجیتال گفتگوی آنلاین ابزارهای رایگان عضویت و ثبت نام رقابت بلاگ SEO سؤالاتی که Google از شما می پرسد جست و جوی کلیدواژه محتوا پادشاه است بهینه سازی صفحات ساختن لینک بازاریابی محتوا گونه های مختلف محتوا ساختن ارتباطی مبتنی بر اعتماد محتوای مناسب در زمان مناسب ایجاد محتوا با روش های متنوع برنامه توزیع محتوا CTAهای محتوا تعامل و پاسخ گویی تجزیه و تحلیل محتوا تعدیل ، بازسازی و بازتعریف محتوا حل کردن مشکلات نویسندگان به راحتی محتوای خود را جذاب کنید Landing Page ساختار Landing Page سازماندهی پیام های تبلیغاتی فرم ها در Landing Page کپی رایت در Landing Page بهینه سازی Landing Page Social Media طرز فکر افراد Facebook Twitter Linkedin Instagram Youtube Google+ Telegram بازاریابی ایمیلی گونه های مختلف ایمیل مارکتینگ شخصی سازی ایمیل موضوع ایمیل (Subject) محتوای ایمیل جانمایی ایمیل کمپین های قطره چکانی بازه زمانی ارسال ایمیل پارامترهای اثرگذار;
معرفی مدرس
علی عبدالرزاق
علی عبدالرزاق ، کارشناس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی و دارای مدرک مارکتینگ از دانشگاه British Columbia کشور کانادا می باشد. بیش از هفت سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی فرآیند و مدیریت کسب و کار را داراست و در سال های اخیر به تدریس در حوزه های مختلف مدیریت و بازاریابی، از جمله امکان سنجی، تجارت الکترونیک و Lead Generation مشغول بوده است. وی فعالیت کاری خود را در کانون فرهنگی آموزش «قلم چی» آغاز نمود و در مدت کوتاهی به عنوان مدیر تولید فیلم های آموزشی این موسسه مشغول به کار و فعالیت شد. پس از حدود دو سال علی عبدالرزاق را به شرکتی مستقل ولی همکار با قلم چی منتقل نمودند تا مالتی مدیای آموزشی کانون را تولید و توسعه دهد. از تجربه های کاری او در زمینه آموزش، تولید پر تیراژ ترین فیلم آموزشی کشور ( به عنوان مدیر تولید )، تولید نرم افزارهای تکمیلی کتاب های قلم چی(به عنوان طراح و مدیر تولید)، فعالیت به عنوان یکی از اعضای گروه طراحی آزمون های سراسری تشریحی، مدیر اجرایی طرح ملی اشتغال زایی در تراش سنگ های قیمتی، تاسیس نخستین مرکز مشاوره تخصصی برای اولیای دانش آموزان دبستانی و حضور به عنوان سرپرست اجرایی در GoToClass می توان نام برد. فعالیت خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین سالها قبل و از طریق وبلاگ نویسی آغاز نمود. چندی بعد به دلیل برخی مشکلات وبلاگ وی بسته شد. ولی همچنان بر حسب علاقه و اشتیاق به این کار فعالیت های خود را پس از علم اندوزی و کسب تجربه بیشتر از طرق مختلف ادامه داد. هم اکنون او به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ در چندین مجموعه فعالیت دارد اما به واسطه پیشینه آموزشی خود همواره به یادگیری و تدریس علاقه مند بوده است.
پیشنیازها
ندارد
روش ارزیابی و نمرهدهی
آزمون های آنلاین
نمونه گواهینامه
کد تخفیف 10 درصدی شما :
کاربر گرامی:
برای دریافت تخفیف 10 درصدی ثبت نام دوره، شما ابتدا بایستی وارد پنل کاربری خود شوید.