لطفا Inbox یا Spam ایمیل خود (jvb) را جهت تایید حساب کاربری بررسی نمایید.
ممکن است فرآیند ارسال ایمیل تا 15 دقیقه به طول انجامد.
در صورت عدم دریافت ایمیل با شمارهی 91302520- 021 تماس حاصل فرمایید.
آموزش قیمت گذاری محصولات استارتاپی
مدرس:
محمدرضا فرحی
موسسه:
مکتب خونه
قیمت :
499,000 تومان
424,150 تومان
15% تخفیف ویژه جابویژنیها
طول دوره:
67 ساعت
معرفی اجمالی دوره
قیمت گذاری محصولات استارتاپی چگونه انجام میشود؟ عدهای از افراد وجود دارند که برای تهیه کردن محصول مورد نظر خود، ابتدا کیفیت، مزیت و کارایی و نوع برند محصول را مدنظر قرار میدهند و سپس به قیمت میرسند.
این افراد کیفیت و کارایی را معیار اصلی خرید خود قرار میدهند زیرا توقع دارند که محصولی که تهیه میکنند، دارای عمر طولانی مدتی باشد و مزیت و کارایی عالی را به همراه داشته باشد.
اما دسته دوم، افرادی هستند که معمولا به دلیل نداشتن بودجه کافی، مجبور هستند تا محصول مورد نیاز خود را در قیمت پایین تهیه کنند و اولویت اول آنها قیمت است.
در واقع تولیدکنندهها و شرکتهای مختلف برای محصولات خود و محصولات مورد نیاز مردم، قیمتهای گوناگون و زیادی را تعیین میکنند.
از نظر برخی از افراد، تعیین کردن قیمت کار سادهای است ولی این کاملا برعکس از آنچه به نظر میرسد است. قیمتگذاری محصولات استارتاپی شرکتهای مختلف در حوزههای گوناگون، چیزی نیست که بتواند به راحتی انجام داد و نیاز به روش و تکنیکهای خاصی دارد.
بهتر است بدانید که تمام شرکتها اغلب، قیمت گذاری محصولات استارتاپی محصولات را بر اساس هزینه تولید، میزان کار انجام شده و تبلیغاتی که در پیش است، انجام میدهند و سپس درصدی را برای کسب سود به آن مبلغ اضافه میکنند. به این ترتیب از این راه به روی محصول خود ارزشگذاری میکنند.
اما نکته مهمی که حائز اهمیت است، این است که قیمت گذاری محصولات استارتاپی به صورت استراتژیهای گوناگونی انجام میشود که هر یک از آنها در شرایط مختلف دارای اثرگذاری خاصی هستند.
بهتر است با این روشها آشنا شوید و اطلاعات لازم را در این باره به دست آورید.
ویژگیهای دوره
آنلاین، پروژه محور، تعاملی، ارائه مدرک پایان دوره
فصول دوره
فصل اول: مقدمهای بر قیمتگذاری محصول استارتاپی و استراتژیهای عمومی فصل دوم: رویکردهای نوین بر راهبردهای قیمتگذاری محصول فصل سوم: تاکتیک های قیمت گذاری;
معرفی مدرس
محمدرضا فرحی
محمدرضا فرحی، در سال 1383 برای تحصیل در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه صنعتی شریف شد. وی پس از آن تحصیلات خود را در رشته اقتصاد در مدرسه اقتصاد تولوز فرانسه و در رشته فایننس در دانشکده تحصیلات تکمیلی اقتصاد بارسلونا ادامه داد.
سه سال پیش پس از بازگشت به ایران، ایشان به عنوان مشاور معاون وزیر راه و مشاور رییس هیأت مدیره بیمه البرز فعالیتِ کاری خود را آغاز کرد و در ادامه به عنوان مدیر مالی، به شرکت سرمایهگذاریِ رهنما پیوست. وی تجربه گرانقدر ارزشگذاری و تعیین برنامه سرمایهگذاری، طراحی برنامه اعطای سهام به پرسنل، کمک به اداره بهینه هیأت مدیره و تعیین شاخصهای کلیدی رشد، طراحی مدل درآمدی و غیره را در دهها استارتاپ دارد.
آقای فرحی در سال 1395 استارتاپ بیمه بازار را پایهگذاری کرد، و اکنون رییس هیأت مدیره در این شرکت است. ایشان همچنین به صورت ماهانه با همراهی سازمان بورس و انجمن سرمایهگذاران خطرپذیر ایران، کارگاههای مختلفی مانند ارزشگذاری، مذاکره سرمایه گذار - استارتاپ، Stock Option و غیره برای مدیران شرکتهای سرمایهگذاری عمومی و خصوصی برگزار میکند.
روش ارزیابی و نمرهدهی
حد نصاب قبولی در دوره: 70.0 نمره، فارغالتحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرینها و پروژههای الزامی دارد
نمونه گواهینامه
کد تخفیف 15 درصدی شما :
کاربر گرامی:
برای دریافت تخفیف 15 درصدی ثبت نام دوره، شما ابتدا بایستی وارد پنل کاربری خود شوید.
مکتبخونه بزرگترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی در ایران است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. مکتبخونه از آغاز فعالیت خود تاکنون با ارائه دروس اساتید برتر دانشگاههای تراز اول و ارائه رایگان آنها مجموعهای بینظیر از بیش از 400 درس و 15,000 ساعت ویدئو آموزشی را تولید کرده است.
سال 1395 مکتبخونه برای اولین بار در ایران نسل جدید آموزش مجازی با متد تعاملی را ارائه داد. دورههای مکتبپلاس دوره های مهارت محور کاربردی هستند که با همکاری دانشگاههای برتر تهیه و ارائه میشوند.
تمایل دارید فرصت شغلی خود را به چه زبانی ثبت کنید ؟