لطفا Inbox یا Spam ایمیل خود (jvb) را جهت تایید حساب کاربری بررسی نمایید.
ممکن است فرآیند ارسال ایمیل تا 15 دقیقه به طول انجامد.
در صورت عدم دریافت ایمیل با شمارهی 91302520- 021 تماس حاصل فرمایید.
دوره آنلاین بازاریابی محتوایی
مدرس:
مهرداد نظری اصلی
موسسه:
آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان
ظرفیت:
15 نفر
قیمت :
830,000 تومان
788,500 تومان
5% تخفیف ویژه جابویژنیها
طول دوره:
15 ساعت
معرفی اجمالی دوره
در روزگاری زندگی میکنیم که مردم سوالاتشان را از گوگل میپرسند. مثلا خودِ شما؛ آخرین موضوعی که در گوگل جستجو کردید چه بود؟ احتمالا عبارت کلیدی «دوره بازاریابی محتوایی» را جستجو کردهاید و به این صفحه رسیدهاید.
از آنجایی که گوگل مرجع همه سوالات است، برندهایی بَرَنده هستند که سوالات مشتریان و مخاطبانشان را تشخیص بدهند و جوابهای درست را از قبل آماده کنند. ما به این کار بازاریابی محتوایی میگوییم.
فصول دوره
بازاریابی محتوایی واقعا چیست؟ چرا باید بازاریابی محتوایی را یاد بگیریم؟ بازاریابی محتوایی چه چیزهایی نیست و چه تصورات غلطی در مورد آن وجود دارد؟ چگونه میتوانم به صورت عملی، بازاریابی محتوایی را در کسبوکارم اجرا کنم؟ بازاریابی محتوایی با بازاریابی محتوا، بازار محتوا و محتوای بازاریابی چه فرقی میکند؟ چرا کسبوکار ما باید بازاریابی محتوایی را انتخاب کند؟ بازاریابی محتوایی چه فرقی با سایر روشهای بازاریابی (مثل تبلیغات) دارد؟ بازاریابی محتوایی چگونه به برندهای شخصی کمک میکند تا شناختهتر شوند؟ چگونه اهداف یک برنامه محتوایی را تعیین کنیم؟ مخاطب برنامه محتوایی ما چه کسانی هستند؟ چگونه آنها را بشناسیم؟چگونه پرسونا بنویسیم؟ استراتژی محتوا چیست و چگونه میتوانیم برای کسبوکارمان یک سند استراتژی محتوا بنویسیم؟ زبان برند، واژهنامه برند، لحن برند و درونمایه چیست و چرا باید آن را مکتوب کنیم؟ تقویم سردبیری چیست؟ به چه کاری میآید؟ چگونه میتوانیم آن را تنظیم کنیم؟ نقش «استراتژی اصلی» و «درونمایه» در محتوابانی چیست؟ چگونه با کمک «درونمایه» اتاق فکر محتوایی راه بندازیم و به موضوع برسیم؟ چند نوع قالب محتوایی داریم؟ چند نوع رسانه داریم؟ وظیفه هر رسانه چیست؟ «بریف» چیست؟ از کجا بریف را آوردهایم و چه کمکی به بازاریابان محتوایی میکند؟ محتوای کاربرساز (UGC) چیست؟ آیا باید به آن واکنش نشان بدهیم؟ چگونه کارخانجات محتواسازی را برای کسبوکارمان به راه بیندازیم؟ وبلاگنویسی تجاری چیست و چه وظیفهای دارد؟ چگونه باید بریف را در حضور کارفرما پر کنیم؟ نقش فرم (ریخت) در بازاریابی محتوایی چیست؟ محتوای مفید، سرگرمکننده یا درگیرکننده؛ کدام را انتخاب کنیم؟ محتوای خوب، بد و درست چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟ محتوای «نافرم» چه نوع محتوایی است؟ برای روی «فرم» بودن محتوا چه کار کنیم؟ درستنویسی چیست؟ اصول آن کدام است؟ چه فرقی با درشتنویسی دارد؟ ساختار استاندارد مقالهنویسی کدام است؟ چگونه تیترهای جذاب بنویسیم؟ در محتواپراکنی و انتشار محتوا به چه مواردی باید توجه کنیم؟ در لینکدین و اینستاگرام چه کارهایی بکنیم و چه کارهایی نکنیم؟ ترفیع محتوا چیست و با چه روشهایی انجام میشود؟ محتواسنجی چیست و با چه متریکهایی میتوانیم موفقیت برنامه محتوایی را سنجش کنیم؟ چگونه یک تیم محتوا راه بیندازیم؟تیم محتوا از چه کسانی تشکیل شده است؟ هر کدام از اعضای تیم محتوا چه وظایف، مهارتها و ویژگیهایی باید داشته باشند؟ به عنوان یک کارشناس محتوا در نوشتن رزومه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ کپیرایتینگ یا تبلیغنویسی چیست؟ کپیرایتر کیست و چه وظیفهای دارد؟ چند روش تبلیغ نویسی داریم؟ آیا تبلیغات خلاق به کاربرند ما میآید؟ تبلیغات فروش مستقیم چه فرمولی دارند و چگونه کار میکنند؟ یو ایکس رایتینگ چیست؟ میکروکپی چیست؟ یو ایکس رایتر چه کار میکند؟ چگونه محتوای وبسایت و اپلیکیشن کسبوکارمان را به روشی اثربخش بنویسیم؟ بعد از اینکه کارگاه تمام شد چه کار کنیم؟چه ترفندی استفاده کنیم که نوشتن مقالات وبلاگ، مثل آب خوردن، برای ما آسان شود;
معرفی مدرس
مهرداد نظری اصلی
دکترای مدیریت از دانشگاه تهران مشاور ، مدیریت و دیجیتال مارکتینگ آسیاتک ، شرکت ملی گاز ایران ، فیلیمو ، پارس انلاین
روش ارزیابی و نمرهدهی
امتحان تستی آنلاین
نمونه گواهینامه
کد تخفیف 5 درصدی شما :
کاربر گرامی:
برای دریافت تخفیف 5 درصدی ثبت نام دوره، شما ابتدا بایستی وارد پنل کاربری خود شوید.
آکادمی دیجیتال مارکتینگ توسط دکتر مهدی دهبان فعالیت خود را با هدف گسترش دانش دیجیتال مارکتینگ در سطح جامعه و آموزش حرفهای و تخصصی کسب و کارها و کارآفرینان در حوزه بازاریابی آنلاین آغاز نمود است. این مجموعه با طراحی اولین دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ در ایران خیلی سریع در بین کسب و کارها و به ویژه استارت آپها به محبوبیت بالایی رسید. در حال حاضر در آکادمی دورههای حضوری و غیرحضوری آموزش دیجیتال مارکتینگ و همچنین همایشها و وبینارهای تخصصی حوزه دیجیتال مارکتینگ در حال برگزاری است.
تمایل دارید فرصت شغلی خود را به چه زبانی ثبت کنید ؟