لطفا Inbox یا Spam ایمیل خود (jvb) را جهت تایید حساب کاربری بررسی نمایید.
ممکن است فرآیند ارسال ایمیل تا 15 دقیقه به طول انجامد.
در صورت عدم دریافت ایمیل با شمارهی 91302520- 021 تماس حاصل فرمایید.
آموزش کپی رایتینگ
مدرس:
مونا دژبان
موسسه:
مکتب خونه
قیمت :
469,000 تومان
398,650 تومان
15% تخفیف ویژه جابویژنیها
طول دوره:
28 ساعت
معرفی اجمالی دوره
یکی از مهمترین پارامترهایی که میتواند به هر کسبوکار در راستای افزایش درآمد کمک کند، تولید محتوای تبلیغاتی مناسب و خلاقانه است. محتواهای تبلیغاتی متداول در این روزها شامل محتوای ویدئویی و محتواهای متنی میشود. به دلیل اهمیت این موضوع، امروزه محتواهای متنی از اهمیت بسیار بالایی در بازار تبلیغات برخوردار شدهاند. محتوای متنی تبلیغاتی به دلیل ماندگاری بالاتر و هزینه تولید پایینتر جایگاه مرسوم و متداولی بین همه کسبوکارها دارد. به همین سبب بسیاری از شرکتهای تبلیغاتی همواره به دنبال خلاقیت در زمینه تولید محتوای متنی هستند. دوره آموزش کپی رایتینگ با هدف آموزش ابعاد مختلف تولید محتوای متنی و تبلیغی ارائه شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.
دوره آموزش کپی رایتینگ
امروزه یکی از عبارتهایی که در راستای تبلیغ نویسی و تولید محتوای متنی زیاد به گوش میرسد و بهمرور معانی مختلف به آن نسب داده شده است عبارت کپیرایتینگ است. در محیطهای تبلیغاتی و بازاریابی، copywriting به معنی فرایند نوشتن متنهای تبلیغاتی بهمنظور پروموت کردن یک محصول، صفحه یا کسبوکار خواهد بود. معادل فارسی که برای کلمه کپیرایتینگ ارائه میشود کلمه «تبلیغ نویسی» است. در واقع تمام متنهایی که روی بروشور، بیلبورد وبسایت، ایمیل، تبلیغها، کاتالوگها و چیزهایی ازایندست میبینیم را کپی رایترها مینویسند. این متن بهاصطلاح «کپی» نامیده میشود و بخشی از این صنعت پولساز و 2.3 میلیاردی است.
دوره آموزش کپی رایتینگ مکتب خونه با هدف آموزش این ترند جذاب و پرسود تهیه و تدوین شده است و در آن تمام تکنیکهای مهمی کپی رایتری آموزش داده خواهد شد. این دوره شامل ٥ ساعت ویدیو و ٢٣ تا تمرین و آموزش است.
چرا شرکت در دوره آموزش کپی رایتینگ مهم است؟
باتوجهبه صحبتهایی که مطرح کردیم امروزه کپیرایتینگ یا تبلیغ نویسی به یکی از مهمترین بخشهای فعالیت شرکتهای تبلیغاتی و کسبوکارهای مختلف تبدیل شده است. به دلیل همین اهمیت بسیاری از شرکتها امروزه به دنبال افرادی هستند که مهارت کپیرایتینگ را بهخوبی بلد باشند و بتوانند با استفاده از این مهارت و در کنار آن به کمک خلاقیت فردی به رونق کسبوکارشان کمک کنند.
رقابت بین کسبوکارهای مختلف و تمایل این کسبوکارها به ارائه تبلیغات خلاقانه منجر به این موضوع شده که بسیاری از افراد به دنبال یادگیری copywriting به شکل اصولی هستند و به همین سبب با یک جستجوی ساده در تبلیغات اینترنتی میتوانید دورههای آموزشی زیادی با موضوع آموزش رایگان کپی رایتینگ یا آموزش کپی رایتر را مشاهده کنید که دوره آموزش کپی رایتینگ مکتب خونه یکی از بهترینهای آنها محسوب میشود. همچنین دراینبین کتابها و مقالات آموزشی زیادی نیز با موضوع کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی منتشر شده است که استفاده از آنها نیز میتواند به مخاطبان کمک بسیار زیادی در زمینه آموزش تبلیغ نویسی بکند.
چه چیزهایی در دوره آموزش copywriting آموزش داده میشود؟
در دوره آموزش کپی رایتینگ به آموزش کامل کپیرایتینگ از صفرتا صد پرداخته شده است. این دوره آموزشی به مخاطب کمک میکند تا علاوه بر یادگیری مهارت کپی رایتینگ و آشنایی با اصطلاحات مربوط به این موضوع، رفتهرفته با جدیدترین مباحث مربوط به کپیرایتینگ و آموزش copywriting آشنایی پیدا کرده و با پرورش خلاقیت خود بهمرور تبدیل به یک کپیرایتر حرفهای شود. از جمله مباحثی که در این دوره برای آموزش در نظر گرفته شده است میتوانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:
آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات کپیرایتینگ
اهمیت و لزوم یادگیری کپیرایتینگ
جایگاه کپیرایتینگ در تبلیغات
تکنیکهای کپیرایتینگ
اصول و چهارچوبهای کپیرایتینگ
کپیرایتینگ Landing Page ، CTA، Email ، کپشن و یوتیوب
ایدهپردازی برای کپیرایتینگ
۶ نکته برای کپیرایتر شدن
بررسی نمونههای مختلف
ویژگیهای دوره
گواهینامه مکتبخونه، خدمات منتورینگ، پروژه محور، تمرین و آزمون، تالار گفتگو، تسهیل استخدام
فصول دوره
مقدمهای بر کپی رایتینگ کپی رایتینگ برای B2B تکنیکهای کپی رایتینگ انواع کپی رایتینگ باید و نبایدهای کپی رایتینگ;
معرفی مدرس
مونا دژبان
خانم مونا دژبان دکتری ادبیات فارسی خود را از دانشگاه خوارزمی دریافت کردهاند و سابقه طولانی در حوزه تولید محتوا دارند، ایشان در مورد تولید محتوا معتقداند: «ساز و کار محتوا و توان اعجازبرانگیز آن در تاثیرگذاری را میشناسم و از این توان برای سمت و سو دادن به قضاوتها و تصمیمگیریهای مخاطب استفاده میکنم.
آنچه در ناخودآگاه مخاطب باقی میماند، آوا، تصویر و کلام هوشمندانه است، من در پی تثبیت کلام بر ناخودآگاه مخاطب هستم.
امید دارم بتوانم این تاثیرگذاری را در دورههای آموزشی مکتبخونه به همراهانم منتقل کنم.»
از تجربیات کاری ایشان میتوان به فعالیت به عنوان مدیر محتوا در همراه اول، شیپور، فلایتیو و در مجموعه آنتاکالا به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ اشاره کرد.
ایشان همچنین در حال حاضر موسس گروه تولید محتوای واژهبان و مدیر دیجیتال مارکتینگ پیپینگ و فناوران هستند.
پیشنیازها
مباحث مطرح شده در این دوره به نحوی انتخاب و تهیه شده است که همه افراد، با هر سطحی از تحصیلات و دانش بتوانند با این مباحث ارتباط برقرار کنند و بهسادگی بتوانند موضوعات این دوره را یاد بگیرند.
بهعبارتدیگر برای شرکت در این دوره به گذراندن هیچ دوره آموزشی دیگری بهعنوان پیشنیاز، نیاز نخواهید داشت.
روش ارزیابی و نمرهدهی
حد نصاب قبولی در دوره: 70 نمره، فارغالتحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرینها و پروژههای الزامی دارد.
نمونه گواهینامه
کد تخفیف 15 درصدی شما :
کاربر گرامی:
برای دریافت تخفیف 15 درصدی ثبت نام دوره، شما ابتدا بایستی وارد پنل کاربری خود شوید.
مکتبخونه بزرگترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی در ایران است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. مکتبخونه از آغاز فعالیت خود تاکنون با ارائه دروس اساتید برتر دانشگاههای تراز اول و ارائه رایگان آنها مجموعهای بینظیر از بیش از 400 درس و 15,000 ساعت ویدئو آموزشی را تولید کرده است.
سال 1395 مکتبخونه برای اولین بار در ایران نسل جدید آموزش مجازی با متد تعاملی را ارائه داد. دورههای مکتبپلاس دوره های مهارت محور کاربردی هستند که با همکاری دانشگاههای برتر تهیه و ارائه میشوند.
تمایل دارید فرصت شغلی خود را به چه زبانی ثبت کنید ؟